• Subcribe to Our RSS Feed

3 kroki do sukcesu – skuteczność, estetyka, popularność

cze 14, 2010 by     No Comments    Posted under: Własny Biznes

Żelazko antycellulitowe – profesjonalne prasowanie cellulitu

Jakkolwiek nazwa urządzenia wzbudza zaciekawienie, sama technologia zastosowana w żelazku antycellulitowym nie ma nic wspólnego ze standardowym prasowaniem. W aparacie wykorzystano sprawdzone i cenione metody walki ze skórką pomarańczową i nadmiarem tkanki tłuszczowej. Całość uzupełniono o estetyczny design i skuteczną reklamę w kobiecych czasopismach. Urządzenie łączy w sobie trzy podstawowe zalety: skuteczność, estetyczną obudowę, popularność.

Skuteczność połączenie masażu lipodermology, chromorewitalizacji i elektrostymulacji TENS stanowi bezinwazyjną, komfortową, a zarazem dającą szybkie i widoczne rezultaty metodę. W przypadku żelazka antycellulitowego mówimy nie tylko o powierzchniowej skuteczności – urządzenie swym działaniem poprawia nie tylko wygląd skóry, jej gładkość i jędrność. Robi znacznie więcej: wzmacnia i regeneruje mięśnie, polepsza ukrwienie, wpływa detoksykująco. Żelazko rozbija tkankę tłuszczową, ale działa też relaksująco, zmniejsza opuchliznę, jest pomocne przy zakwasach. Jedno urządzenie daje pełną gamę możliwości w profesjonalnych zabiegach antycellulitowych, wyszczuplających modelujących.

Normalnie by przeprowadzić te zabiegi potrzebny byłby szereg urządzeń, których cena razem stanowiłaby wielokrotność ceny żelazka antycellulitowego. Nasz aparat daje ci możliwość wprowadzenia tych technologii do salonu dużo niższym kosztem.

Estetyczna obudowa – możesz sobie nie zdawać z tego sprawy, ale wygląd urządzenia również ma znaczenie. Przekonasz się o tym przy urządzaniu gabinetu lub próbach jego przemeblowania. Prosty, klasyczny design żelazka pasuje nawet do najbardziej ekskluzywnych wnętrz i nie zakłóca odbioru aranżacji. Jeśli więc szukasz urządzenia, które prócz skuteczności nie będzie wyglądało krzykliwie w twoim klasycznie urządzonym gabinecie, żelazko jest idealną propozycją dla ciebie. Nie bez znaczenia są tu niewielkie rozmiary sprzętu – aparat zmieści się nawet w małym pomieszczeniu i bez problemu dopasujesz go do układu gabinetu.

Popularność – mało które profesjonalne urządzenie może poszczycić się taką reklamą jak żelazko antycellulitowe. Producent urządzenia – marka Abacosun – dołożyła wszelkich starań, by aparat był rozpoznawalny wśród konsumentek. Pomocne są w tym regularne reklamy w najpoczytniejszych pismach kobiecych jak „Viva” i „Uroda”. Urządzenie jest również intensywnie promowane w Internecie, dzięki czemu już tysiące kobiet dowiedziało się, czym jest żelazko antycellulitowe i jak działa. Reklama jest więc ogromną zaletą tego urządzenia, ale prócz samej reklamy ogromną rolę odgrywa wizerunek. Zastanów się, ile jest aparatów o nazwie tak charakterystycznej, by od razu zapadała w pamięć? Żelazko antycellulitowe, dzięki świetnie przemyślanemu wizerunkowi medialnemu może stać się integralną częścią twojej indywidualnej kampanii promocyjnej. Sprawdź nasz program 199 klientek na start i zacznij zarabiać!

Jeśli masz szansę zyskać w ten sposób dodatkowych klientów, dlaczego miałbyś z tego nie skorzystać?